Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generace ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t4o9ga// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí
(Klára Vacková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//m5x65b// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání retro značek u generace Z
(Martin Dvořák)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86553 | Management / | Práce na příbuzné téma
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
(Lucie Krikelová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wvpmn0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
(Michaela Kamarášová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91722 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
(Dominika Rozmajzlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
(Tereza Průšová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88399 | Management / | Práce na příbuzné téma