Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
 (Klára Vomočilová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//k6p4be// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
 (Linda Victoria Nitrová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//etnkh6// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
 (Dominik Horák)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7s1otd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)