Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
národní brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Sports Diplomacy in International Relations: Case study of the Tokyo 2020 Olympic Games
(Anna Starilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89001 | International and Diplomatic Studies / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
(Eva Brabcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49899 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
China in Africa: A case study of Ghanaian perceptions of China
(Margarita Suvorova)2022, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iaf44c// | International Territorial Studies / | Práce na příbuzné téma
Reasons for organization rebranding based on social discourse and political correctness: A comparative case study of re-branding the NFL Washington Redskins and MLB Cleveland Indians
(Petr Doležal)2024, absolventská práce CŽV, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tawggy// | Master of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Nation branding of Ukraine among international stakeholders
(Kateryna Tugai)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94429 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma