Theses on the same topic (having an identical keyword):
Luxusní značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
(Sabina Ismailova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88238 | International Business / | Theses on a related topic
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
(Hana Cardová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic