Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
(Veronika Gardlová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//slxsn1// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
(Alžběta Baráková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39294 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
(Nikol Smolíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30893 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Postavení řetězce Lidl v maloobchodní sféře
(Veronika Banýrová)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fa90y2// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma