Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
(Marek Svatoň)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
(Tereza Trávníčková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4x7w/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně
(Jan Černobila)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pkna5h// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Martin Táborský)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mi0va7// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování značky
(Jana Šuráňová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5fto/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Lucie Šmídová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0xtz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky vybraného podniku
(Matej Vravko)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9pl9/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele a její analýza ve vybrané společnosti
(Kateřina Dáňová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69996 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky zaměstnavatele společnosti Amazon v České republice
(Nikola Tajzlerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73012 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma