Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer experience (CX) in services
(Clintu Victor)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/loy3i/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Olha Hodunova)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dom9n/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Význam customer experience v hotelech a penzionech
(Martin Pleyer)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sanqc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
CX: Customer eXperience
(Klára Klimešová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ktlq5l// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
CX: Customer eXperience
(Mária Brydlová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ik2y78// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách
(Romana Gaňová)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m8nr7/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
(Akmaral Berikova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ocvak/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Customer experience (CX) in services
(Clintu Victor)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/loy3i/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma