Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
(Anastasiia Glazova)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v3alih// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
(Lucie Stejskalová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nkodxm// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
(Nina Domash)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l0m4w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
(Magda Neuwirthová)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45244 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity Akademie věd ČR
(Ivo Svejkovský)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34241 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma