Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Christian Haubenwaller)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its implications
(Ekaterina Buchukuri)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj8qz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Barbora Perglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gen8e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Sugandha Tikoo)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Web Application for Automating the Process of Preparing Software License Templates
(Jozef Šajtlava)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qk3hl/ | Programování a vývoj aplikací / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma