Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

3ds Max

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)
Využití anatomie pohybového aparátu člověka pro tvorbu charakteru v programu 3ds Max
 (Pavel Pátek)

2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vtbu2/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba a design autorské učebnice
 (Vendula Franková)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ioe6g/ | Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy / | Práce na příbuzné téma

Knižní edice a tvorba knihy
 (Vendula Franková)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qddmi/ | Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma

Tvorba autorského písma
 (Marija ROMANOVA)

2023, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//n92c4z// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma

Symbolická anatomie
 (Valeriya DOKUCHAEVA)

2023, Bakalářská práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//dd4o3b// | Grafika a kresba / Kresba | Práce na příbuzné téma

Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
 (Matej Oravec)

2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/or7na/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
 (Josef Putík)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ug6hk/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
 (Martina Šebová)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cp580/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Využití anatomie pohybového aparátu člověka pro tvorbu charakteru v programu 3ds Max
 (Pavel Pátek)

2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vtbu2/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Animace 3D charakteru
 (Jana Eitlerová)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l7rtj/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)