Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
3D engineKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozšiřitelný 3D grafický engine
(Juraj Šefara)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rozšiřitelný 3D grafický engine
(Juraj Šefara)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rozšiřitelný 3D grafický engine
(Juraj Šefara)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rozšiřitelný 3D grafický engine
(Juraj Šefara)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
(Alexej Fedorenko)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfp1s/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Renderování 3D textu v OpenGL
(Adam Vaňko)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6dao/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
(Jakub Soják)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uikks/ | Informatika / Počítačové systémy a zpracování dat | Práce na příbuzné téma
Renderování vodní hladiny v OpenGL
(Dennis Tschamler)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12003 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
(Antonín OLŽBUT)2024, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//i0cdio// | Matematika / Matematika-Informatika 2o | Práce na příbuzné téma
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
(Radek Melčák)2024, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153753 | Informatika / | Práce na příbuzné téma