Theses on the same topic (having an identical keyword):
konkurenční faktoryKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Radek Laci)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fadg2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
(Ladislav Sadílek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ycd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Rostislav Alka)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cvlzy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Online marketing in Cosmetic industry
(Alice Bartůňková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0kxk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
(YASH BHAGAT)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//almcvl// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
Internetový marketing a možnosti jeho využití v marketingovém mixu vybraného podniku
(Pavel Schröder)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/j6jk1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
(Miroslav Kubiš)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hrd84/ | Historické vědy / Muzeologie | Theses on a related topic
Specifika propagace chemických produktů na veletrzích v České republice
(Zuzana Vandasová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/im32i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic