Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
(Igor Botlík)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6tts/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
(Miloš Šetka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Theses on a related topic
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Theses on a related topic
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Baumruk)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sk27a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Brych)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic