Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
%C5%98%C3%ADzen%C3%AD%20vztah%C5%AF%20se%20z%C3%A1kazn%C3%ADkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
(Daniela Mikšaníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
(Adéla Hübnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ip5ai/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
(Petra Neumannová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
(Vladimír Marček)2014, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kax82/ | Psychologie (čtyřleté) / Obecná psychologie | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma