Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PožadavkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza a zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu
(Veronika Žigovičová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35656 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
(Barbora Křístková)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o0c0n// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
(Štěpán Musil)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7va2sm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
(Nikola Jaurisová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqdym/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
(Michal Jedlička)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49831 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
(Kateřina KASKOUNOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//54njng// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma