Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Hodnototvorný procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota pro zákazníka
(Miroslav Maláč)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qwxaw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Jana Počtová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vvoq3/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnototvorné procesy se specifikací na proces obchodu a prodeje
(Tereza Baloušková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sczx3/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
(Miloš Šetka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků
(Nikola Kořínková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d99zy/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma