Theses on the same topic (having an identical keyword):
Segmentace trhuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingový mix vybrané společnosti
(Terezie Kowolowská)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g2n9x/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Theses on a related topic
Marketingový mix vybrané společnosti
(Krutílková Krutílková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cqjls/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix Penzionu ve Věži
(Kolesárová Kolesárová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cq7pm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
(Natálie Faltýnková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ccwj1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix fitcentra Fit Factory
(Adam Brychci)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/nyvh5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/couio/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingový mix začínajícího podniku
(Martin Kahaja)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zzyyl/ | Marketing / | Theses on a related topic
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu
(Nikola Vyskočilová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g14zz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing franchisingovej firmy
(Petra Klemová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/zfrqd/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Theses on a related topic