Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix společnosti AURIS CZ
(Pavlína Hoferková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/a9slo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané společnosti
(Terezie Kowolowská)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g2n9x/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané společnosti
(Krutílková Krutílková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cqjls/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix Penzionu ve Věži
(Kolesárová Kolesárová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cq7pm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix fitcentra Fit Factory
(Adam Brychci)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/nyvh5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
(Natálie Faltýnková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ccwj1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/couio/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Práce s marketingovým mixem pro rozvoj podnikatelského subjektu na trhu
(Nikola Vyskočilová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g14zz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing franchisingovej firmy
(Petra Klemová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/zfrqd/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma