Theses on the same topic (having an identical keyword):
DárcovstvíKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic