Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Lev Alimpiyev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkta3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma