Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodika pro ověřování oděvních výrobků v praktických zkouškách nošením
(Valeriya Dubrovska)2020, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//j6puly// | Textil / Výroba oděvů a management obchodu s oděvy | Práce na příbuzné téma
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
(Petra Hochmanová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
(Lenka Němečková)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1ltyhi// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Metodika efektivního event marketingu
(Eva Kotová)2011, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dfre7a// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
(Holomková Holomková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xuquz/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
(František David)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/toq3b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu
(Monika Šinclová)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dpqbc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
(Robert Henyš)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6iu2/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Pozorování v marketingovém výzkumu
(Ludvík Děcký)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ryuf1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma