Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
(Jitka Beránková)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qylwfd// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Theses on a related topic
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
(Tereza Šmídová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69156 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Michaela Brožová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r25lh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
(Zuzana Brůhová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89782 | Management / | Theses on a related topic
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
(Veronika Kratochvílová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//czsix9// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
(Michaela Cafourková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cfgie/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Grammetbauerová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gcx50/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
(Pavlína Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tc61u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
(Kristýna Stroková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107724 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Postoje Čechů ke zboží vyrobenému v Číně
(Hana SKULOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//66qluz// | Filologie / Čínská filologie | Theses on a related topic