Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
- marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
(Daryna Kosse)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n18q9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
PR as a part of integrated marketing communication
(Slávka Máťášová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cn205/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
(Tatiana Runtova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1866/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Christian Haubenwaller)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its implications
(Ekaterina Buchukuri)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lj8qz/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Barbora Perglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gen8e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
(Veronika Práznovská)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//dsg6am// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
(Kristína Vaverčáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90985 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma