Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
-%20marketingov%C3%BD%20mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
(Jan Slanec)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tlwps/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
(Petra Klemová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/p4484/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
(Boris Rezník)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xtvim/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing vybrané firmy
(Tomáš Zabloudil)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j5q6m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
(Jakub Janoušek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d84fp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
(Jakub HANÁK)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sw94up// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Spôsoby podpory predaja bankových služieb
(Peter Horčiak)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bpvdo/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
(Zarina Aitmambetova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsy87/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma