Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Dermální absorpceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
(Aneta RADOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8wobzy// | Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
(Radomír Čamek)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ptlcj7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ovlivňující prvky v reklamě
(Veronika Nazarčíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hp3g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
(Laura Andresheva-Arginova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v95ba/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Etika v reklamě
(Markéta Srbová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//021ekb// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultury v reklamě
(Horn Horn)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vn1z5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh metodiky pro využití prvků gamifikace v interaktivní reklamě
(Jan Hudeček)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71862 | Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika | Práce na příbuzné téma
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
(Pavel Zadražil)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//89f2ky// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Sexistické reklamy očima různých věkových kategorií spotřebitelů
(Lucie Blažková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ftkb6j// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma