Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Dominika Chválová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqesf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Aneta Voříšková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gguy2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(Irina Stasyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
(Karolína Valešová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8yt5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
(Karolína Valešová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8yt5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
(Karolína Valešová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8yt5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma