Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití výzkumu trhu pro tvorbu reklamy.
(Miloš Čihák)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6b93/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
(Tomáš Ondračka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqy9f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Anzhelika Kuxenko)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wtehd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
(Václav Polan)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/cbqr9/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma