Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
masmédiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
(Anna Volkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80121 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
(Lucie Veselá)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x5vgm/ | Jihoslovanská a balkánská studia / Chorvatština | Práce na příbuzné téma
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
(Laura Mikušová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/els69/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
(Radomír Čamek)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ptlcj7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
(Linda Dvořáková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gnecb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultury v reklamě
(Horn Horn)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vn1z5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku
(Michaela Maťáková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d38cm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Racionální versus emoční apely v reklamě
(Gabriela Horáková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h1pb8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy
(Jana Dvořáková)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ydkry3// | Humanitní studia / | Práce na příbuzné téma