Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky Ollies
(Sívková Sívková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tw15x/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
(Martina Maximová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z275m/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
(Eduard Vilím)2016, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/q9ibc/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma
Srovnání rozhodovací činnosti OHIM a ÚPV v otázce absolutních důvodů zápisné nezpůsobilosti ochranných známek
(Tereza Formanová)2016, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nut8c/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma