Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Iva Fulínová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
(Martina Štrombachová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pej12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza firmy AB Facility a.s.a inovace vybraných subsystémů
(Veronika Panovčíková)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/t61g7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Výzkum maloobchodního trhu zmrzlin v hlavním městě České republiky
(Lukáš Svoboda)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78840 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
(Eva Domjenová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7lq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
(Veronika Vyoralová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
(Martina Štrombachová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pej12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma