Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Systém na automatické hodnocení zvukové kvality telefonního hovoru
(Ondřej Pavlica)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/op8cn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Strategie call centra zaměřená na zvýšení produktivity
(Markéta Říhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dx668/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
(Adéla Zemánková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oaqgv/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Kvalita života u pracujících se zdravotním znevýhodněním v call centru firmy Teamprevent-Santé, s.r.o.
(Lukáš VACULÍK)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//9bmzaa// | Zdravotně sociální péče / Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče | Práce na příbuzné téma
Strategie call centra zaměřená na zvýšení produktivity
(Markéta Říhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dx668/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace motivačního systému společnosti Quality Brands, s.r.o.
(Michaela Teinerová)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/qvtnv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza kvality života u dospělých žen ve věku 18 až 35 let pracujících na call centru s aspektem na psychosociální determinanty zdraví.
(Denisa PÍCHOVÁ)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//n5mdq5// | Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví | Práce na příbuzné téma
Strategie call centra zaměřená na zvýšení produktivity
(Markéta Říhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dx668/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma