Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Přímý marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
(Sugandha Tikoo)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
(Linda Valentová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mq0jo/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Kristina Simonova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab846/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Christian Haubenwaller)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
(Kristina Duláková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//pv3n61// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma