Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DeníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
(Andrea Masárová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//chn6am// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Ideální deník? Komparativní studie postojů cílových skupin studentů a seniorů k současné podobě českých tištěných deníků a faktory ovlivňující míru čtenosti u těchto skupin
(Alžběta Pavlínová)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ql2mf/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
(Markéta Porybná)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xg47l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
(Markéta Porybná)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xg47l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
(Markéta Porybná)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xg47l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
On-line sales v automotive
(Dominik Švarc)2022, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//h5fjw6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Prodej současného umění v České republice
(Petr Vlček)2021, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14926 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Impact of Social Media on B2B Sales
(Marek Fischer)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75005 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma