Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obchodní jednání a jeho náležitosti
(Ladislav Loutchan)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tbml4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obchodní jednání a jeho náležitosti
(Ladislav Loutchan)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tbml4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
(Sylva Dokoupilová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//pafltg// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategie přípravy a řízení procesu změn
(Jana Bilun)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lcdwk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Tvorba strategie podniku na základě strategické analýzy
(Jan Palkovský)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o99fc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
(Zuzana Radová)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s3lfn/ | Management v sociálních službách / | Práce na příbuzné téma
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Veronika Smolová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkghp/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Syntetická strategie pro přípravu biologicky aktivních terpenů
(Roman Kučera)2018, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i7qgo/ | Chemie / Organická chemie | Práce na příbuzné téma
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
(Pavel Zingl)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6yv6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma