Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public Relations společnosti Czech National Trust
(Jan Reiner)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//j1f59m// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
(Tereza Košatová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rvoy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
(Michala Gregorová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/coqxx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
(Martina Kalivodová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69400 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
(Jana Wiesnerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/74058 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zásady media relations
(Kristýna Petrová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm0tln// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
(Michala Gregorová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/coqxx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations
(Klára Horváthová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bcl1xd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv Public Relations na prodej nových luxusních vozů.
(David Kavan)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//4t2apw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma