Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
penetráciaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komparácia vybraného bankového produktu finančných inštitúcií
(Iveta Majerčíková)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/eolk4/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
(Marianna Račková)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/yhbuv/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
(Matthias Spanic)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ge3p34// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Penetrácia trhu bankovými produktami
(Tomáš Seman)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/swxv9/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Penetrácia trhu bankovými produktami
(Tomáš Seman)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/swxv9/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma