Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
bankaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
(Petr Voříšek)2018, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//z3juru// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma
Aplikace Markovových modelů pro výpočty provozních parametrů call centra
(Martin Mikoláš)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115828 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
(Jiří Synek)2011, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//y7463i// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
(Josef ZAVŘEL)2011, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bdx369// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
(Sabina Štefková)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o2s57/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Alternatívne distribučné kanály komerčnej banky
(Gabriela Laluhová)2009, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/c26fj/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Organizácia a riadenie systému platobného styku v Dexii banka
(Martin Bistiak)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t907q/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Charakter a obsah práce vedúceho pobočky banky
(Jana Pialová)2015, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cud2p/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Optimalizace nákladů hotovostních služeb vybrané banky
(Milan Fábik)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w2nli/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Analýza metod a technik k dosahování obchodních cílů pobočky banky
(Petr Rehák)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146516 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma