Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektívny obchodný rozhovor ako základ úspechu predaja finančných produktov
(Miroslav Sabo)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/pz9mr/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The translation of selected texts related to electronic communication with a commentary and a glossary.
(Nikola KUKLOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//rdcekh// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
The translation of selected texts related to electronic communication with a commentary and a glossary.
(Nikola KUKLOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zygijc// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
Simulating a multifunctional device in HTTP communication with YSoft SafeQ
(Martin Bučo)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ix7qa/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Jednanie s klientom - Formy prevencie a riešenia konfliktu s klientom
(Vladimír Mlynarovič)2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/u9wf1/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Jednanie s klientom ako základ dokonalej služby zákazníkom
(Peter Krnáč)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/m1wif/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Jednanie s klientom v banke vo vzťahu k právnej legislatíve
(Lucia Káčerová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ypnk3/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikácia s klientom pri schvaľovaní hypotéky
(Silvia Szabová)2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h327d/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Neverbálna komunikácia v procese jednania s klientom
(Alžbeta Mészárosová)2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ty0mq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma