Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Kľúčové slová

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Efektívny obchodný rozhovor ako základ úspechu predaja finančných produktov
 (Miroslav Sabo)

2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/pz9mr/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

The translation of selected texts related to electronic communication with a commentary and a glossary.
 (Nikola KUKLOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//rdcekh// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

The translation of selected texts related to electronic communication with a commentary and a glossary.
 (Nikola KUKLOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//zygijc// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

Simulating a multifunctional device in HTTP communication with YSoft SafeQ
 (Martin Bučo)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ix7qa/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Jednanie s klientom - Formy prevencie a riešenia konfliktu s klientom
 (Vladimír Mlynarovič)

2009, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/u9wf1/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Jednanie s klientom ako základ dokonalej služby zákazníkom
 (Peter Krnáč)

2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/m1wif/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Jednanie s klientom v banke vo vzťahu k právnej legislatíve
 (Lucia Káčerová)

2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/ypnk3/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Neverbálna komunikácia v procese jednania s klientom
 (Alžbeta Mészárosová)

2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/ty0mq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Komunikácia s klientom pri schvaľovaní hypotéky
 (Silvia Szabová)

2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/h327d/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)