Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální identita města Litomyšl
(Lenka Vomáčková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k45znl// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Design redesign
(Denisa Vodičková)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9013 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
(Arina Varenova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92924 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu
(Tomáš Vaněk)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xmqan/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Šárka Zapletalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5oag35// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Korporátní design ve společnosti PS-TRONIC
(Ondřej Hadaš)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//roslkh// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Lenka Otáhalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3j3r5v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace
(Judita Hlinková)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cvxpi/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma