Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 43 prací)
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
 (Pavla Sklenářová)

2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Práce na příbuzné téma

Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
 (Dhruvin Chandrakant Panchal)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
 (Evgeniia Metlushka)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
 (Kadiatou Odeithiam)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
 (Maria Tomchanka)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
 (Miloslav Fiala)

2016, Bakalářská práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management
 (Tereza Otčenášková)

2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
 (Jan Herink)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/dmr63/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
 (Ondřej Popelka)

2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//skyipg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 43 prací)