Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Image of the Madonna della Clemenza and its Functions
(Řezáčová Řezáčová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e473v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
(Lukáš Ondráček)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wqvak/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Image města Brna ve vědomí jeho obyvatel
(Eva Ostrovská)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/atxk7/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika | Práce na příbuzné téma
Image a vizualizace města Brna
(Lenka Folwarczná)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vtf9s/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
(Tereza Ostřanská)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4v3pej// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
(Kristýna Jurková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fhp2xo// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
(Lenka Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Pavel Vlášek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vdtow/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image vybrané fakulty MU
(Petr Hudeček)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/evsne/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma