Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spolupráceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
(Mariela Farhi-Zimmerman)2018, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78546 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
(Darya Maltseva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79019 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
(Ondřej KNĚŽOUR)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zj33fe// | Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
(Darya Maltseva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79019 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Obchodné jednanie s čínskymi partnermi
(Slavomíra Stracenská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11887/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obchodné jednanie s japonskými partnermi
(Marianna Benceová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11969/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vplyv kultúrnych odlišností na obchodné jednanie medzi ČR a Indiou
(Veronika Bugalová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20333 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Medzikultúrne rozdiely a ich význam pre obchodné jednanie a podnikanie českých subjektov na trhu Grécka
(Zuzana Homzová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4615 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Obchodní a kulturní specifika Turecka
(Michaela Lévaiová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/z5xh2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Obchodní a kulturní zvláštnosti - Dubai
(Adriána Heisigová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20946 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma