Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces řízení a hodnocení kvality zákaznických reklamací u dodavatele v automobilovém průmyslu
(Tomáš Balcárek)2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2go0ic// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Práce na příbuzné téma
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
(Petr Jurák)2012, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93566 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma