Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě
(Jan Klimáček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i95zm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
(Petra Marková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje věrnostním programem
(Adam Potůček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vy0j3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
(Denisa Pešková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8d28/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje produktu vybraného podniku
(Tereza Heiningerová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oia1fq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
(Nela Bartošová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8f7p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
(Petra HOFMAN)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k08m7a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma