Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkum trhnuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem
(Hana Čubová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/oc7o4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
(Jana Štindlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vnln5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
(Miroslav Běloch)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kxbfa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
(Tereza Kvášová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dvl1m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
(Jiří Niemczyk)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n1iew/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Moderní metody managementu a jejich využívání v podniku
(Veronika Bošková)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fq4eia// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma