Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
(Denisa Vydrová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wclx3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků
(Lada Borecká)2013, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//8apl13// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kryštof Kolomazník)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p49em/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
(Kateřina Ševčíková)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ytloo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
(Marina Smirnova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d7zxi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
(Iveta Cundová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ktd02/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma