Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
teleshoppingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
(Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4lmpii// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
(Veronika Mlčochová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146930 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Reklama a její působení na spotřebitele
(Šárka Šenfeldová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/phxlk/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma