Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
globalizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
(Nikola Filipová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/js1mc/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
(Alžběta Chrobáková)2021, Diplomová práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//1th1i7// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
(Adam Bárta)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//zv2woy// | Historické vědy / Kulturní dějiny | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
(Eliška KUBÍČKOVÁ)2011, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//265hw9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
(Tereza Hronová)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okdpn/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
(Robert HURT)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ngjn5v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v době globalizace
(Adéla Wagnerová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31821 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
(Martina Melchertová)2011, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v430j/ | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma