Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR
(Denisa Čičatková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//8q7bla// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
(Nikola Adámková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kah8wj// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
(Eva Dudíková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2x886c// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lapáčková Lapáčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nk28i/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Eva Švecová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1qwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma